Todays workout

inneholder annonselenker 


Hadde en treningsøkt med Hege, og fikk henne til å ta litt bilder så dere kan se hvilke øvelser jeg gjorde. Vi trente ben + mage! 


- Oppvarming 10 min rask gange
- Markløft 5 set 10 rep



- Strake markløft 5 set 12 rep


- Hip thrust 4 set 10 rep


- Burgarsk utfall med hantler 3 set 10 rep (per ben)


- Sittende abdominal roing med ball 3 set 20 rep (per side) 30 sek pause 

- Markløft 5 set 10 rep, planke med ben i slynge - crunsh 3 set 20 rep 

 

Dere finner toppen her, tights her og sko her.

6 kommentarer

Mk

12.02.2016 - 16:38

Du kan fint løfte myyye tyngre :p Og mageøvelsen er ikke helt heldig for korsryggen mtp rotasjonen, så andre øvelser anbefalles :)

Keep up the good work!

arielsoylandos

12.02.2016 - 17:32

Mk: jeg kan sikkert det men er litt syk, så tok en rolig økt. Trener med PT så tror det går bra:) thanks!

Mr M

12.02.2016 - 23:06

Glute bridge er bra øvelse som du tok. Jeg er mann og jeg tar den selv:) men med 70kg da. Markløften din så synd jeg du må ha rompe mer ut og lenger ned. Pleier og hjelpe vis du tar en vektskive på gulvet og hælen stående på den samtidig som du går ned så kommer du lengre ned. Tror noen ikke kommer langt ned er grunnen stive legger eller kort legg muskel. Har samme problem.

Camilla Dilara

12.02.2016 - 23:28

Så flink du er, stå på Ariel!

13.02.2016 - 12:26

jeg er 16år, ikkje utrolig sterk, men tar 50kg i markløft. tror du klarer mer også :) stå på!

Mamma Cass

15.02.2016 - 22:59

Så ut som en god treningsøkt. :)

Skriv en ny kommentar

hits